De câte ori să mergi la sală pe săptămână, pentru a obține rezultate

Salutare, bine ai venit pe blogul Fit Sapiens Gym.

Aici dorim să îți oferim informații de calitate, care să îți crească șansele de a obține rezultate impresionante, într-un timp cât mai scurt.

În acest articol, vorbim despre frecvența antrenamentelor, sau altfel spus, de câte ori să mergem la sală într-o săptămână pentru a obține rezultate.

În primul rând, așa cum adesea vom reaminti aici pe blog și nu numai, trebuie să luăm în calcul sustenabilitatea.

Este cel mai important factor.

Cu alte cuvinte, este important să venim la sală atât de des cât este sustenabil pentru stilul nostru de viață.

Este perfect normal ca mersul la sală, mai ales la început, să ne scoată ușor din zona noastră de confort.

Totuși, dacă simți că a merge de 4 ori pe săptămână la sală este o adevărată corvoadă, nu are rost să te forțezi în acest sens, întrucât acest lucru te va face mai devreme sau mai târziu să renunți.

Așadar, sustenabilitatea este primul factor pe care trebuie să îl luăm în calcul.

Totuși, dacă dispunem de timp pentru a merge la sală, de câte ori ar trebui s-o facem pe săptămână, pentru a obține rezultate?

Răspunsul este unul cât se poate de generalist: între 2 și 6 sesiuni săptămânale, deoarece sunt mai mulți factori implicați:

  • Cât de corect te antrenezi;
  • Ce greutăți folosești;
  • Împărțirea grupelor musculare la antrenament;
  • Obiectiv;
  • Alimentație;
  • Odihnă;
  • Șamd.

Despre cum să îți împarți corect grupele musculare la antrenament, am scris un articol aici. 

Așadar, după cum se poate observa, există o mulțiime de posibilități și factori relevanți când vine vorba despre frecvența antrenamentelor. 

Totuși, pe baza experienței noastre, pare că se pot obține rezultate bune, cu doar 3-4 antrenamente pe săptămână. Acest număr de antrenamente:

  • Este unul sustenabil pentru majoritatea persoanelor, ținând cont de faptul că sala noastră este deschisă inclusiv în weekend, atât sâmbata cât și duminică, între 09:00 și 16:00.
  • Îți oferă suficient timp de odihnă între antrenamente;
  • Poți creea cu ușurință un stimul suficient de mare pentru mușchi, astfel încât să generezi  schimbări pentru aceștia;

Sperăm că acest articol ți-a fost util. 

Ne vedem curând cu următoarele!  

Leave a Comment

Your email address will not be published.